Yhdistys

Yhdistyksen tarkoituksena on edistää landseerrotuisten koirien kasvatusta ja jalostusta sekä vaalia rodun alkuperäistä käyttötarkoitusta tukevia vesityöskentelyominaisuuksia Suomessa.
Suomen Landseeryhdistys ry on perustettu 16.10.1982 ja rotujärjestöoikeudet yhdistys on saanut 1.1.1998.
Jäseniään yhdistys tukee mm. terveystutkimustukikampanjoin, alennetuilla osallistumismaksuilla yhdistyksen järjestämiin tapahtumiin: kokeet, leirit, erikoisnäyttelyt, jalostustarkastukset ja luonnetestit, sekä tarjoamalla neuvoja ja apua esimerkiksi terveys- ja jalostusasioissa. Kaikki jäsenet saavat myös neljä kertaa vuodessa ilmestyvän landseer-lehden.

Tämän sivun alta löydät yhdistyksen säännöt, listan toimihenkilöistä, jäsenhakemuslomakkeen, Lansu-Shopissa jatkuvasti myynnissä olevia tukituotteita ja Landseer-lehden esittelysivun.

Pankkiyhteystiedot:

jäsenmaksut FI48 8146 9710 0387 45