Ajankohtaista

Landseeryhdistys järjesti vesipelastuksen SM-kilpailun 3.9.2017. Voittajaksi selviytyi 100 pisteen tuloksella Labradorinnoutaja Mallorn's Wild And Free "Namu". Landseereja kilpailussa edustivat Mirtillon Into Rantajellona "Jore" (99 pistettä, 2. sija) ja Oxygen "Minni" (69 pistettä). Onnea taitaville koirakoille!

Vuosikirjat 2015 ja 2016 on nyt tilattavissa yhdistyksen sihteeriltä, hinta 15 euroa kpl sisältäen postituskulut. Tilaukset sähköpostitse!

Erikoisnäyttelyn tulokset päivitetty nettisivuille.

Kuvauta koirasi 2017 - terveystutkimustukikampanja sai jatkoa! Lisätietoa Kasvatus-sivulla.

PEVISA uudistui, 1.1.2017 alkaen landseerien PEVISA-ohjelma sisältää seuraavat rekisteröinnin ehdot: Pentujen vanhemmista pitää astutushetkellä olla lonkka- ja kyynärkuvauslausunto. Rekisteröinnin raja-arvot ovat lonkkaniveldysplasian aste C ja kyynärniveldysplasian aste 1.

Syyskokouksessa päätetyt jäsenmaksut vuodelle 2017 ovat: varsinainen jäsen 25 €, perhejäsen 5 €, liittymismaksu 5 € ja pentuejäsen per pennunomistaja 7 € + 5 €.

Vuosikirjat 2013 ja 2014 ovat valmistuneet. Vuosikirjoja voi tilata tarvikemyyjältä, hinnaltaan ne ovat 15 euroa kpl sisältäen postituskulut.