Landseeryhdistyksen pentuvälitys

Kuva: Ritva Kohvakka

Landseeryhdistyksen pentuvälityksessä olevat pentueet on listattu tällä sivulla. Pentueista voidaan laittaa julkaisu myös Facebookin sivulle "Landseeryhd. pentuvälitys" ja omistaja voi lisäksi julkaista pentueilmoituksen "Suomen Landseeryhdistys ry" Facebook-ryhmässä. Ilmoitukset pentueista, jotka eivät ole yhdistyksen pentuvälityksessä, poistetaan ryhmästä.

Vähimmäisvaatimus kaikille pentuvälitykseen otettaville pentueille: Pentueen tulee olla Suomen Landseeryhdistys ry:n jäsenen kasvattama sekä Suomen Kennelliiton sääntöjen mukaisesti rekisteröintikelpoinen.

Pentuvälityksen hinnoittelu: Mikäli kasvattaja on hakenut suunnittelemalleen pentueelle jalostustoimikunnan käsittelyä, on pentuilmoituksen hinta 5 €/3 kk. Jos kasvattaja ei ole hakenut pentueelle jalostustoimikunnan käsittelyä, on pentuilmoituksen hinta 20 €/3 kk, joten pentuilmoituksen hinta on pienempi, vaikkei jalostustoimikunta sitä olisi hyväksynytkään, kunhan yhdistelmä on ollut käsittelyssä. Ilmoitukseen kirjataan myös syy, miksi ei ole hyväksytty. Maksut suoritetaan yhdistyksen tilille FI21 8000 1001 8242 43 käyttäen viitettä 31105, viestikenttä on jätettävä tyhjäksi.

Pentuvälitykseen tulevien pentueiden tiedot lähetetään Ritva Nurmelle, landseer(at)knallikallion.com

Jalostustoimikunnan käsittelemät ja hyväksymät yhdistelmät:

Ei pentueita tällä hetkellä.

Jalostustoimikunnan käsittelemät yhdistelmät, joilla poikkeamia suosituksista:

Ei pentueita tällä hetkellä.

Uutta kotia vailla olevat aikuiset landseerit:

Ei koiria tällä hetkellä.

Ilmoitus on maksuton, mutta koiran tulee olla rekisteröity ja sen omistajan tulee olla Landseeryhdistyksen jäsen.